سرصفحه


1396 / 2 / 14 :تاریخ انتشار

سخنرانی مدیرعامل در گردهمایی مدیران کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سراسر کشور


مدیرعامل رسانه‌گستر بِنیسی، با حضور در گردهمایی سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سراسر کشور، به ایراد سخنرانی پرداخت...

به گزارش روابط عمومی شرکت رسانه‌گستر بِنیسی، همایش سراسری معاونین، رؤسا و مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سراسر کشور، روز گذشته با حضور و سخنرانی مدیرعامل شرکت رسانه‌گستر بِنیسی، جناب حجت‌الاسلام و المسلمین حبیب داستانی بِنیسی، در مجتمع آموزشی بصیرتی «عمار» قم برگزار گردید.
در این گردهمایی که با حضور مدیران کشوری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شد، حجت‌الاسلام و المسلمین حبیب داستانی بِنیسی، دلایل اهمیت به بازی‌های دیجیتالی (رایانه‌ای، موبایلی و کنسولی) را برای حضار تشریح کرد.
ایشان روند تعداد افراد استفاده کننده از بازی های دیجیتالی را رو به رشد توصیف کرده و پیش‌بینی کرد که تا سال 1404، بیش از 47 میلیون بازی‌باز در سطح کشور خواهیم داشت.
داستانی بِنیسی، میانگین میزان استفاده‌ افراد از بازی‌های دیجیتالی را 79 دقیقه در روز ذکر کرد و آن را در مقایسه با 23 میلیون بازی‌باز ایرانی در سال 1396، و با احتساب آمار 53 درصدی کاربرانی که به طور پیوسته بازی می‌کنند، از آمار 3/960/000/000 ساعت نفر در سال خبر داد.
حجت‌الاسلام داستانی بِنیسی در مورد رسوخ و نفوذ بازی‌ها در زندگی مردم ایران گفت بازی به عنوان جزء غیر قابل انفکاک از زندگی افراد تبدیل شده است و همانگونه که قبلا نیز بدان اشاره شد، کشور ما با حدود 80 میلیون جمعیت، 23 میلیون باز‌ی‌باز دارد.
تولیدکننده‌ی بازی‌های فاخر و ارزشی عملیات انهدام 1 و 2 در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: بر اساس آمارهای رسمی، به صورت میانگین از هر خانوار ایرانی، یک نفر بازی دیجیتالی انجام می دهد، همچنین از هر 5 خانوار، دست‌کم 4 خانوار یک دستگاه برای بازی کردن در اختیار دارند، لذا ضریب نفوذ بازی در خانواده‌های ایرانی به شدت افزایش پیدا کرده است و این با در نظر گرفتن میانگین 21 ساله‌ی سنّ بازی بازان ایرانی آمار بسیار حائز اهمیتی است.
مدیرعامل شرکت رسانه‌گستر بِنیسی در جمع‌بندی سخنان خود، با طرح این سوال که آیا بازی‌های دیجیتالی فرصت هستند یا تهدید، بهترین راهکار برای مقابله با بازی‌های رایانه‌ای دارای محتوای نامناسب را جایگزین‌سازی بازی دیجیتالی با محتوا و فاخر دانست و انواع کارهای قابل انجام در فرآیند جایگزین سازی بازی‌های ارزشی و فاخر را مرهون مثلث حمایتی تولید، توزیع و تبلیغ از سوی مردم و دستگاه‌های تاثیرگذار عنوان کرد.
شایان ذکر است شرکت رسانه‌گستر بِنیسی، از سال 1389 و با هدف ارائه‌ی مفاهیم ارزشی در قالب‌های نوین توسط حجت‌الاسلام و المسلمین حبیب داستانی بِنیسی تاسیس شد و از آن زمان تاکنون، تولید بازی‌های دیجیتالی فاخر و ارزشی را در دستور کار خود قرار داده و بحمدالله موفق به تولید 3 بازی جذاب به نام‌های «عملیات انهدام 1: نبرد فاو»، «عملیات انهدام 2: نبرد خرمشهر» و «بازی رایانه‌ای / اندرویدی سفر جنجالی» (با موضوع سبک زندگی اسلامی ایرانی) شده است. این شرکت هم‌اکنون در حال تولید بازی رایانه‌ای سه‌بعدی عملیات انهدام 3: نفس‌گیرترین نبرد می‌باشد و قرار است به زودی آن را روانه‌ی بازار نماید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به کانال بازیکده و یا صفحه‌ی روابط عمومی شرکت در تلگرام مراجعه فرمایید.

نظر و تعامل شما با خبر


معرفی نویسنده، اشتراک‌گذاری مطلب، دعوت از دوستان، نظردهی و مشاهده نظرات بازدیدکنندگان

اشتراک‌گذاری این مطلب در وبگاه‌های اجتماعی:

afsaran

cloob

Google Bookmarks

Google Buzz

Digg

yahoo

Technorati

delicious

FriendFeed

دعوت از دیگران برای مشاهده مطلب

  

نظر شما

تعداد بازدید از این مطلب: 63 عدد

هنوز نظری درباره این مطلب ارسال نشده است.

 

بنيسی
صفحۀ اصلی | کانال ما در آپارات | کانال ما در تلگرام | ارتباط با مدیرعامل شركت | صفحۀ مرورگر خانگی | چاپ صفحه